tänk om ...


Tänk om det inte fanns någon tv ? Man skulle aldrig kunna kolla på sina favvoprogram och på julen skulle det inte finnas någon julkalender, om det inte fanns någon tv skulle jag nog ha ganska tråkigt för jag tittar nästan alltid på tv ! Och alla skådespelare skulle inte ha funnits tex Harry Potter skulle inte vara känd, skvallertidningarna skulle inte ha så mycket att skriva om, folk skulle sluta läsa tidningarna och vad skulle man göra om det varken finns tv eller tidningar !? Herregud vilken tur att tv finns !

Kommentarer
Postat av: Peter

Oh... Folk med sina jäkla förbaskade TV-program!!!!! Ni är så himlans beroende av att ALLTID stå i centrum var ni än är!!!!! Jag blir så förtvivlad, var är världen påväg? Jag vill inte ha en massa teknikprylar vi är gjorda för att sitta och fiska i sjön, inte lyssna på skyhög musik på sin nya iPoD touch och inte vara ute och festa loss på kvällarna tills örat skaver och gör ont och man får tinitus för det är ingenting man vill ha kan jag lova dig det piper i öronen.



Och egentligen borde vi inte ha kändisar här på jorden, det är Tv's fel!!! Alla människor är lika mycket värda, jag HATAR diskriminering. Usch och fy för Tv-apparater!!!!!

2009-11-11 @ 15:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0