Tänk om...




Tänk om man aldrig duschade ! Usch, efter ett tag skulle man nog bli sjuk eftersom man aldrig tvättar bort baciluskerna ! Man skulle lukta pyton ju. Jag skulle nog låtsas att jag var med i robinson för då skulle det inte vara lika äckligt. Jag skulle aldrig vilja krama någon för det skulle inte lukta gott och jag skulle aldrig träna för då skulle jag lukta jättemycket svett. Håret skulle bli jätteflottigt och skitigt och tillslut skulle man kanske tappa det. Vatten är en bra sak att ha förutom om det skulle vara vatten överallt ...

Kommentarer
Postat av: D

Asså...

HAHAHAHAHHAHAHAHHA

2009-11-11 @ 07:41:51
Postat av: Peter

Bascilusker blir man aldrig sjuk av och lukta pyton är det inget fel på! Och låtsas vara med i Robinson kan man inte vara, det är fel för då ljuger man som är lika dåligt som att aldrig duscha! Vatten ska man aldrig tacka nej till det är det SOM GÖR ATT VI LEVER MÄNNISKA FATTAR DU TRÖGT!?!

2009-11-11 @ 15:05:59
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Visst är dom snygga? :)

Tack så mycket! :D

2009-11-11 @ 16:07:59
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0