Tänk om...


Tänk om vattnet var grönt det skulle väl vara ganska bra? När man drack så kunde man låtsas att det var päron/äppelsaft så skulle det bli godare! Och om man spillde vatten på golvet eller på bordet så skulle man se var det var någonstans när man ska torka upp, när vattnet är genomskinligt så är det svårt att se. Om vattnet var grönt skulle jag dricka mer vatten och det är ju bra för då skulle jag ju inte få ont i huvudet, men det skulle vara ganska jobbigt om man blev kissenödig hela tiden. Jag hoppas att vattnet blir grönt en dag i sänder vi får vänta och se vänta och se ... 


Kommentarer
Postat av: Sanna

HAHHAHAHHAHA min ideeee att du skulle skriva så :D näär vi satt på donken och du spillde vatten utan att vi såg det och jag bah skriv på din blogg tänk om vatten var rosa då skulle man se om man spillde... hahahahahha <3

2009-11-13 @ 18:57:03
URL: http://saannasinik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0