Tänk om ...


Tänk om det var vatten överallt ? Skulle man åka båt ? Simma ? Eller bara gå runt i gummistövlar ? Man skulle bli blöt hela tiden, jag skulle köpa en overåll av galoni så jag inte blev blöt och ett par ordentliga gummistövlar. Skulle man åka båt istället för bil, buss och tåg ? Man skulle aldrig kunna cykla! Åh jag som älskar att cykla ! På vintern skulle det vara kul för man skulle kunna åka skridskor till skolan. Jag tror nog inte jag skulle vilja att det skulle vara vatten överallt för jag älskar ju att cykla♥


Kommentarer
Postat av: Peter

Jag tycker dina tankar i detta inlägg var rätt okej eftersom att du tänker i bra tankebanor vad händer om det händer osv osv. Sedan tycker jag att en mindre positiv sak är att du diskriminerar vattnet och dess kretslopp. Dumt och absolut inget man ska göra!!!

2009-11-11 @ 15:10:53
Postat av: Anonym

din blogg är "fin" haha

2009-11-11 @ 20:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0