tänk om...






Täck om det inte fanns någon mat ! Jag skulle inte klara mig ! okej, inte någon annan heller. Tänk att aldrig mer kunna äta kladdkaka, kyckling, tacos, choklad och äpplen ! shit asså om det inte fanns någon mat skulle man nog vara tvungen att äta gräs och bark och sånt, om det var så skulle jag låtsas som om jag var med i Robinson för då skulle det vara lite roligare i alla fall. Om det inte fanns någon mat så skulle det vara jobbigt att gå i skolan och träna för man skulle vara så hungrig ju. katastrof hoppas maten aldrig försvinner !

Kommentarer
Postat av: Peter

Varför skulle maten över huvud taget försvinna? Jag förstår dina tankar, men maten KAN INTE försvinna. Jord och bark är fortfarande mat, tänk lite på vad dom åt förr i tiden så förstår du nog kan jag tro.



Kladdkaka och annat tjafs är enligt mig helt onödigt och pengarna man tillverkar det av skulle kunna gå till helt andra mer vettiga saker än att folk ska bli överviktiga för att det stoppar i sig en halv om dagen. Onödigt och dyrt.

2009-11-11 @ 15:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0