tänk om...



Tänk om jag hade två elefanter hemma ? jobbigt ? Det skulle nog låta ganska mycket efter som elefanter väger så mycket. Jag skulle nog inte låta dom gå upp på övervåningen för då skulle det bli hål i golvet/taket. Dom skulle ju äta jättemycket så jag skulle behöva köpa väldigt mycket mat till dom annars kanske dom svälter, jag gillar inte smala elefanter ! Dom skulle få gå ut när dom skulle bajsa annars skulle det bli ganska äckligt inne tror jag ? Om jag hade två elefanter så skulle jag döpa dom till Jan-erik och Tove-lisa :)

Kommentarer
Postat av: thilda

hahaha fan va random blogg x) men ganska rolig!

2009-11-05 @ 18:31:30
URL: http://thildss.blogg.se/
Postat av: Peter

Det står i djurskyddsmyndigheten att man inte får ha en elefant hemma! De kommer snart att bli fridlysta eftersom att folk inte kan ta vara på dom och avla fram fler, då kommer det tillslut bli inavel så att alla elefanter dör för att dom föds med olika slags missbildningar och inte kan leva på grund av det.



Så du behöver inte tänka den tanken ens, den skär i mig.

2009-11-11 @ 15:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0