tänk om jag...


Tänk om jag alltid var täpt näsan, JOBBIGT då skulle jag ju behöva ha massa näsdukar med mig och snyta mig hela tiden! Det skulle svida under näsan och jag skulle säkert bli jätteröd under nästippen. Folk skulle nog bli irriterade på mig för det skulle låta när jag andades för jag skulle bara kunna andas med munnen. Jag skulle nohg inte vilja/våga sova över för jag skulle snarka. Det skulle kosta ganska mycket pengar eftersom jag skulle behöva köpa så myckt nässpray och papper ! Hmm... jobbigt läge .

Kommentarer
Postat av: Peter

Hm, jag tror vi skulle löst ditt problem ganska lätt. Du har väldigt lätt att förvärra saker har jag märkt, som till exempel det här, det är bara att fräsa näsan, använda nässpray och ingenting mer med det. Om du inte vill köpa alla näsdukar osv kan du ju använda naturens tillgångar och snyta dig med till exempel löv och stoppa havsvatten i näsan så det löser upp lite.



Det är nog bara som att vara lite förkyld hela tiden, inte väldigt jobbigt. Det är inte ett stort problem om man jämför med barnen i afrika som har det mycket mycket svårare med att till exempel maten och deras vikt osv!

2009-11-11 @ 15:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0